החזרה לארץ

הרבה מה לעדכן אין. רק שהקרקפת סוף סוף נקייה מאוד וכעת אפשר לחזור לארץ כמו שצריך.

השיער צומח לאט לאט ואתהמת שזה כבר ימשיך לצמוח ולהתעבות. השיער ג שצומח נראה קצת כהה יותר וקשה יותר מהשיער שבצידי הראש. אין לי ממש הסבר למה זה אבל זה פשוט ככה.

קיבלתי 2 בקבוקי שמפו, איתם אצטרך לחפוף פעמיים ביום בשבועיים הקרובים ואחריהם להישאר עם בקבוק אחד עד שייגמר. אחד נועד לחיטוי לשבועיים הראשונים והשני שמפו לאחר השתלה לשימוש עד שנגמר.

קיבלתי כמובן הוראות לחפיפות אך לדעתי אהיה עוד יותר זהיר ועדין כשאחפוף לעצמי.

כפי שאתם רואים התמונה צולמה במטוס בחזרה לישראל. אני מרגיש מעולה, ישן טוב, אוכל טוב ויכול לחזור לשיגרה מלאה – כמובן תחת כל ההוראות כמו הימנעות מחשיפה לשמש, לא להתאמץ, לא להתאמן, לא להיכנס לבריכות או ים לתקופה הקרובה ועוד שלל דברים.

אמשיך לעדכן בימים הקרובים.

עדכון לאחר שנה ו-9 חודשים

עבר המון זמן ונתקלתי בתמונות שלא העלאתי לכאן וממחישות את החזרה לארץ. שיערתי שאחרי שבחודש ה-4 נחשפתי, אולי כדאי בדיעבד להעלות תמונות ברורות יותר.

חייב לציין שקיבלתי המון קללות על הפוסט הזה בפרטי מאנשים שאינם מאמינים שזה השיער 5 ימים אחרי ההשתלה אז לכל מי שלא מצליח לזהות אותי בתמונות כשהפנים מוסתרות, יש לי צלקת במרכז המצח (מתחת לקו השיער באיזה חצי ס״מ), ועוד צלקת בצד שמאל של הראש באיזור שבין החלק העליון של השיער לבין האיזור שמעל האוזן. על זה רק ניתן לומר – לכל מי שקילל וטינף (לא מאמין שאנשים מרשים לעצמם לדבר ככה…) שתצליחו ותעשו השתלה ביום מן הימים, תחוו את החוויה שעברתי ואולי תחזרו גם לספר.

הסבר על התמונות:

התמונה שצולמה מלמעלה ב-10 ביוני צולמה בשדה תעופה בקפריסין לפני הטיסה חזרה לארץ, התמונה מה-12 ביוני צולמה יומיים אחרי כשהייתי כבר בבית.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. דור

    יפה בבצלחה בהמשך….
    יש לי כמה שאלות אם אפשר
    מותר ללכת עם כובע בימים שאחרי ההשתלה?
    כמה זמן צריך להתנזר ממאמץ ומללכת לים?
    תודה ושוב שיהיה בהצלחה

    1. מנהל

      היי דור,
      תודה רבה 🙂
      התשובות שלי זה תשובות שאני קיבלתי לגבי המקרה שלי בלבד. כך שכל מרפאה עשויה להגיד דברים אחרים.
      כובע אפשר כבר אחרי החפיפה הראשונה – אך מומלץ לנסות להימנע בכללי ממגע בקרקפת בימים הללו אז זה באמת אם ממש חייב. אני שמתי בנדנה בימים הראשונים ובבית כבר לא שמתי כלום והשתדלתי לצאת רק בערב ולא במהלך היום.
      זה קל כי אני עובד מהבית.
      חודש ראשון לא להתאמץ ולא לעשות פעילות מאומצת כולל הרמת משקלים, ספורט, וכו׳. גם בסקס, להיזהר.
      ים נאמר לי חודשיים ובריכה שלושה חודשים (או ההפך) בכל מקרה אני אמנע כל הקיץ מכניסה לבריכה/ים.

      דעתי האישית היא שהשהות בים, כשיש מלח באוויר וחול והכל היא שכדאי להימנע אך לא קיבלתי על כך שום הערה מהמרפאה. נאמר לי שאוכל ללכת לים אבל לא להיכנס למים. לכן זו החמרה אישית שלי אחרי השתלת השיער.

      תודה רבה!

  2. דור

    נגמרו העדכונים?

  3. דדד

    הסתרת את הגבות בשתי התמונות אם ההשתלה, רק טמבלים יאמינו לזה…
    הלוואי תמות.

כתיבת תגובה