יומיים לפני

יומיים לפני ההשתלה, עדיין בבית ובעיקר מתרגש לכן את עיקר הכתיבה אעסוק בבחירה שלי.
ראשית אני עושה את ההשתתלה ב-hdc בקפריסין, את הסיבות אפרט בפוסט זה בהמשך אבל היה חשוב לי כמובן למצוא מקום שאסמוך עליו. כרגע בעיקר נמצא בחששות והתרגשות.

1. מעולם לא טסתי

זו תהיה הטיסה הראשונה שלי בחיים לחול. אני דיי מפחד מטיסות אבל כדי לבצע השתלה אצטרך לטוס וזה לא משנה אם זה קפריסין, תורכיה, בלגיה, ארה״ב או כל מרפאה אחרת – שורה תחתונה אצטרך להתגבר על הפחד.

הסיבות לבחירה ב-hdc להשתלת שיער

  1. כפי שציינתי מעולם לא טסתי ולכן גם למרחק הטיסה יש שיקול משמעותי בבחירת המרפאה.
  2. נציגות בישראל – אני מכיר את הנציגים בישראל של המרפאה, וזה חשוב לי שיש מי שטס איתי שמבין את התהליך. הם הכינו קבוצה של כמה ישראלים ואנחנו נטוס יחד מחר ללרנקה ומשם לקפריסין.
  3. ראיתי מספר מושתליםשעברו ב-hdc ולכולם תוצאה נהדרת בעיני. כמובן שהכל בעיני המתבונן אבל עדיין. התוצאה לשביעות רצוני וזה מה שחשוב.
  4. המחיר – המחיר הוא לא זול ולכן אני גם מקבל את כל מה שמסביב אם זה לינה שבוע במגורים של המרפאה, טיפולים משלימים ובכלל שירות מסביב לשעון. זה חשוב כשמשלמים מבחינתי לשלם יותר ולקבל את השירות שמסביב זה הכי חשוב. כשרכשתי רכב למשל רכשתי במעט יותר מהמחיר שנהוג אבל זה היה בגלל שקיבלתי שירות מקיף מסביב.

בינתיים עד שאכתוב פוסטים נוספים תוכלו להתרשם מהמצד שלי לפני ההשתלה.

 

המצב שלי לפני ההשתלה

התמונה הזו צולמה במשרדי hdc בישראל כאשר נפגשתי עם הרופא ב22.3.2018. כולל ציור קו השיער כפי שהרופא רואה אותו.

היתרונות של השיער שלי:
1. צפוף בערך ב82 זקיקים לס״מ מרובע באיזור התורם
2. כל שיערה שלי עבה מאוד מאוד ומאפשרת לכסות שטח גדול יותר

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אליאור

    צהריים טובים

    אשמח אם תתן עוד פרטים לגבי המחיר,יחס והשירות שלהם וכמובן מקרי הצלחה שראית אצלהם…[בזמנך הפנוי כמובן :)]
    ועוד שאלה קטנה, האם הם אמרו לך לקחת פרופסיה או משהו כזה להמשך ?
    אגב אני עוקב אחרי הבלוג וזה ממש נותן פרסקטיבה חיובית לגבי כל התהליך מאחל המו בהצלחה ושהתוצאה תהיה מעבר לציפיות בעז"ה

    תודה רבה ושבת שלום

    1. מנהל

      היי אליאור,
      קשה להגיב לכל כך הרבה שאלות בקצרה אבל אנסה בכל זאת.
      1) מחיר לא אוכל לפרסם בפומבי, תוכל לפנות אליי על מנת לקבל יותר פרטים. בשביל לשלוח אליי הודעה אנונימית שלא יראו תוכל להגיב בפוסט הזה עם מייל אחר כך שהתגובה לא תאושר אוטומטית. אוכל לראות אותה וליצור איתך קשר במייל.
      2) השירות – מעל למצופה, יחס אישי, מתייחסים אליך כאילו אתה המטופל היחיד, שואלים אותך מה להביא/להזמין לך לאכול בצהריים (שאלו אותי לגביי ושאלו אותי מה חברה שלי אוהב, בצהריים אמרו לי להתקשר אליה שתגיע לאכול איתי), מעבר לזה גם תמיד הרגשתי שאפילו הטכנאים מאוד מקצועיים ושולטים בהכל, ככה שהרגשתי לשאול אותם הכל כשהרופאה לא הייתה בסביבה.
      3) פרופסיה – לא נאמר לי במפורש רק נאמר לי שחודש אחרי ההשתלה אפשר לחזור לזה (אני לא בטוח לגבי החודש), בכל אופן פרופסיה אני לא לוקח ולא אקח, מינוקסי כן.
      4) אני שמח שהבלוג הזה עוזר לי ונותן נקודת מבט נוספת ומלאה על התהליך. אני אמנם עשיתי השתלה אחת ובמרפאה אחת ככה שאני לא יודע מה קורה במרפאות אחרות – רק מסיפורים. ככה שאני מנסה לדבר על התהליך כולו שאיננו משתנה בעצם ממרפאה למרפאה. המטרה שלי היא שמי שעושה את התהליך לא משנה היכן יעשה שידע מה קורה לאורך כל התהליך.

      אם יש עוד שאלות תרגיש חופשי.

  2. אליאור

    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר במייל הזה [email protected]
    תודה רבה רבה !

כתיבת תגובה