מאמרים

מידע מקצועי ומאמרים שיעזרו לכם להבין את כל הרבדים של השתלת השיער בישראל ובעולם.
drew-hays-agGIKYs4mYs-unsplash

מינוקסידיל – מילוי קרחות ללא השתלה באמצעות הרחבת כלי הדם

מינוקסידיל הנו תכשיר למריחה על עור הקרקפת להצמחת זקיקים לשם מילוי קרחות. קראתם נכון, ניתן למלא שיער על קרחת שלא דרך השתלה. כיצד זה עובד ומה כדאי לדעת לפני שרוכשים את התכשיר?

arseny-togulev-DE6rYp1nAho-unsplash

השתלת שיער בחו"ל – כך תקבעו לאיזו קליניקה ללכת

השתלת שיער בחו"ל, אוח אם תרצו – השתלה בטורקיה או בקפריסין, היא יעד שמציבים לעצמם ישראלים רבים למילוי קרחות ומפרצים קדמיים בשיער. הטיפול הוא טיפול סמי-כירורגי ונדרשת לו הרדמה או לפחות טשטוש.

amritpal-singh-NHvH_Ih6308-unsplash

מושתל? לא יודע איך להסתפר לבד בתקופת הקורונה? כנס!

ימי הקורונה לא פשוטים, במיוחד למי שנדבק. אבל כל השאר, כל עוד אנחנו בבית ואיננו יכולים ללכת לספר ולטפח את המראה שלנו – שווה אויל להכיר כמה דרכים בהם נוכל להסתפר לבד, לסדר את הזקן ולהרגיש טיפה יותר מסודרים ומאורגים בימים קשים אלה.

איך לבחור מרפאה להשתלת שיער?

רבים רואים אותי ואומרים לי ישר ״אה עשית בטורקיה? איך שם? לא מפחיד״ ואני צריך להתחיל להסביר שלא עשיתי בטורקיה, ושאני אישית לא ממליץ על טורקיה כמעט בכלל בכל מה שקשור להשתלת שיער. לנופש זה יכול להיות נחמד, אבל להשתלה ולהתהליך רפואי.במאמר הבא אסביר בדיוק למה אני נגד טורקיה ובעד מרפאות אחרות בכל מה שקשור להשתלת שיער.

עשה-אל-תעשה

עשה ואל תעשה

אני מסתובב בהמון פורומים ורואה המון שאלות של אנשים ששואלים מה עושים/לא עושים לאחר השתלת שיער. הנושא מאוד מעסיק אותי שכן כמו בכל טיפול רפואי יש רופא (או מתחזה..בחלק מהמקומות..) וישנו טיפול משלים – לאחר הטיפול הרפואי על מנת למקסם את הצלחתה טיפול הרפואי. אז למה עדיין אנשים לא שואלים את הרופא ומסתמכים על אלומיניים בפורומים השונים?