מוצרים מומלצים

מוצרים מומלצים מהאתר iHerb שהינם מוצרים טבעיים/אורגניים שאני מנסה, בודק ויכול להמליץ מההשתלה שלי. עם הזמן אוסיף פה מוצרים נוספים לעיצוב השיער, חיזוק וכאלה שאולי עוזרים למקסם את הצלחת ההשתלה שלי.

מינוקסי - Rogain

הרבה שואלים אותי על מינוקסי (רוגיין) וכמה הוא יעיל. הצלחתי למצוא את המורצ באיביי ממוכר אמין ואיכותי ששולח גם לישראל. אז תהנו 🙂
מינוקסי למי שאיננו מכיר עוזר בהצמחת השיער ועיבוי השיער באמצעות הזרמת דם לקרקפת. המורצ הספציפי הזה הוא בצורת ״קצף״ מה שיותר נח למריחה מהנוזל.

Essengen-6 Plus

לכל מי שמפחד לקחת פרופסיה בצורת כדור, ישנו המוצר הבא שמשלב בין פרופסיה ומינוקסי למריחה חיצונית. ללא צורך בבליעת כדור.
כך, הטיפול שפרופסיה מספקת לאיזור ההתקרחות יעיל ומקומי יותר. מה שמוביל לפחות תופעות לוואי וליעילות שאמורה להיות טובה יותר. בקישור תמצאו קופון 5% הנחה.

ביוטין - כדור שן מין

ביוטין הוא חומר שקיים בעור, ציפורניים ושיער ועוזר בבנייתם. בדרך כלל נלקח ככדור המכיל ביוטין, אבץ, מגנזיום ולמעשה כמולטי-ויטמין כדי לספק לגוף המון חומרים שבין היתר קשורים גם לתקינות השיער כך שיגדל בריא וחזק. המוצר בדרך אליי וטרם התחלתי להשתמש

שמן קיק

לאחרונה אני נחשף המון לשמן הקיק. בעיקר בזכות דוד שלי (בן 50) שטיפה מקריח (מפרצים ומעט בכיפה) ומשתמש בשמן קיק בכל הראש. האמת שבאיזור הכיפה השתפר אצלו פלאים והייתי בהלם. אמרתי שווה לנסות. אני מעדכן על השימוש בפוסטים של ההשתלה - שווה לעקוב

שמפו Avalon Organics

מיד לאחר ההשתלה התחלתי לחפש שמפו שיתאים לי. קיבלתי המון המלצות על Avalon Organics ועל סדרת השמפואים שלהם. מדובר בשמפו מעולה של חברה מוכרת וידועה, שמפו שמכיל רכיבים טבעיים בלבד.


וואקס לשיער של Giovanni

לאחר מספר חודשים התחלתי לחפש מוצרים שיעזרו לי לעצב את השיער לאחר ההשתלה. העדפתי מוצר אורגני שלא מכיל כימיקאלים. ווקס נחמד, מרגיש איכותי ועוזר לי לעצב את השיער. בדקתי גם וואקסים שאינם אורגנים ולא הרגשתי בהבדל מבחינת איכות או היכולת העיצובית.