מינוקסידיל – מילוי קרחות ללא השתלה באמצעות הרחבת כלי הדם

מינוקסידיל הנו תכשיר למריחה על עור הקרקפת להצמחת זקיקים לשם מילוי קרחות. קראתם נכון, ניתן למלא שיער על קרחת שלא דרך השתלה. כיצד זה עובד ומה כדאי לדעת לפני שרוכשים את התכשיר? במאמר זה נכסה את כל המידע שאתם חייבים להכיר על ממלא הקרחות מהטובים בתחום השלמת השיער.

תכשיר רפואי ללא מרשם המיועד לקרחות גנטיות

התכשיר הנו תכשיר רפואי אך ניתן לצרוך אותו ישירות, ללא אישור רופא. התכשיר ניתן לצריכה בשני אופנים, או כנוזל או כקצף. אופן השימוש בו מבוסס על מגע ישיר עם עור הקרקפת וספיגה בתוכו על מנת שירחיב את כלי הדם העליונים במעלה הגולגולת, על בסיסם צומחים זקיקי השיער. ומהי קרחת גנטית, אתם בוודאי שואלים? קרחת שנוצרה בעקבות גיל, כתולדה של תורשה משפחתית נודעת של היווצרות מפרצים קדמיים תחילה, נשירת שיער אחר כך והתקרחות טוטלית או כמעט טוטלית בסוף. אם אתם עוברים, בדומה לבני המשפחה שלכם, תהליך כזה, ההתקרחות תיעצר. אם ההתקרחות נוצרה כתוצאה ממשחקים ותלישות שיער לא ניתן להתגבר על הבעיה באמצעות מינוקסידיל.

על חסרונות הטיפול במינוקסידיל ומידת השפעתם על כל מטופל

תרופת המינוקסי יוצרת גירודים, בעיקר בגרסת הנוזל, פחות בגרסת הקצף. התרופה עלולה לגרום לבחילות ומיגרנות בסבירות נמוכה מאד, אך קיימת. נשים בהיריון צריכות להימנע מלהשתמש בתרופה בשל נפילה מסוג זה או השפעות על העובר בהמשך. כאמור, התכשיר מוגבל לשימוש על מחוסרי שיער שהמחסור נוצר בעקבות גנטיקה ולא בעקבות הזנחה או תלישה של השיער.

אופן השימוש בפועל

ראשית כל, חשוב להימנע מרעש לבן במובן זה שאל תצפו לתרופת פלא אם אתם לא מכינים את עצמכם לשיער חדש כמו שצריך: שומרים על הבריאות, נמנעים כמעט כליל מצריכת שומן טראנס במרכיבי המזון שלכם, ודואגים להיגיינה ברמה נאותה, כולל מקלחת עם שמפו ללא מלחים, רצוי שמפו בריאותי לשיער בעייתי. שנית, חשוב להבין שמדובר בסרום שיש להשתמש בו גם בהתזה וגם במריחה. ההתזה לבד לא תעשה את העבודה לבדה. לאחר התזת החומר על הקרקפת יש למרוח אותו עם כריות האצבעות בעדינות תוך שאתם נמנעים מתלישת שיער אבל זמן מספק של 3-5 דקות טובות כדי לתת לחומר להיספג בעור הקירח.

כדאי לדעת – השלמת שיער

זה לא סוד שקיימים פתרונות אחרים להשלמת שיער, חלקם מבוססי תכשירים וחלקם אלקטרוניים, זאת לצד השתלת שיער. חשוב להבין כי אין תרופת קסם, ולכל מועמד למילוי קרחות מתאים פתרון אחר. תרופת המינוקסי מסייעת למחוסרי שיער לא מעטים להרחיב את כלי הדם ולהצמיח, באמצעות כך, זקיקים חדשים. ניתן לקבוע פגישת אבחון עם המומחים של מינוקסידיל כדי לבחון את מידת התאמתכם ואחוזי הצלחתכם כמטופלי השיטה ולספק לכם את התכשיר בהתאמה אישית.

 

כתיבת תגובה