שנה אחרי

איך שהזמן טס לו. לפני שנה וכמה ימים הייתי בדיוק בתחילת התהליך. ועכשיו? על גג העולם!
חתונה + חגיגת שנה להשתלה. האמת שאת ההשתלה עשיתי במחשבה שאני רוצה להתחתן עם שיער.

הרבה אין מה להגיד – לא השתנה כמעט כלום בתקופה האחרונה. מה אולי כן השתנה? פחות פחד, יותר משתמש בקרמים או ווקס (בחתונה הייתי עם וקס).

מעבר לזה ממשיך בשמפו של eco-love שנמכר בשופרסל ובסופרים, שמפו אורגני שאני מסתדר איתו. לפעמים מגוון עם שמפו רגיל כמו פינוק וחבריהם. אבל בגדול באמת שאין לי טיפול בשיער מלבד חפיפה פעם ביום ותספורת פעם בשבועיים.

זה פשוט כיף, אפשר להתעסק, לתכנן תסרוקת אצל הספר ולהחליט אם להאריך שיער או לקצץ.

מוסיף תמונות למטה ואתן להן לדבר. באחת התמונות אני עם 2 האחים שלי. אחי התאום איתי בתמונה….דוגמא מעולה למה היה המצב שלי אם לא הייתי עושה השתלה (נקווה שהוא יסלח לי שאני מעלה את התמונות).

אז למה בעצם אני מעדכן ומעלה תמונות מהחתונה?

בחתונה זה אירוע שבו אתה משקיע ומסדר את השיער במיוחד, נראה טוב וכמובן מצולם במצלמות איכותיות. הזדמנות טובה להעלות תמונות ממצבים שונים, זוויות שונות כדי שתראו אם ההשתלה נראית טבעית או לא.

המשך ההתקרחות

אני מאמין שבקיץ הבא אטוס כדי להשלים או יותר נכון לבצע השתלה בין שיער קיים באיזור שבין ההשתלה לבין הכיפה. למה? כדי למנוע מצב שאחכה יותר מדי ויתחיל לנשור שם ולהיראות מוזר. התחילה נשירה באיזור הקודקוד ולכיוון האיזור האמצעי (של החלק העליון) ואני מאמין שארצה לשמור על מראה מלא ואטוס בתוך כשנה להשתלה קטנה נוספת על מנת למלא את האיזור.

כבר נפגשתי עם ד״ר מראס בישראל והוא אמר שאפשרי להשתיל כ-1000-1500 זקיקים באיזור הזה כדי למלא אותו אבל שנחכה שהוא ינשור עוד טיפה. מאמין ששם כבר אהפוך את הבלוג הזה לבלוג עם יותר ווידאו וסיפורים מקרוב יותר על התהליך – בכל זאת בפעם השניה קל יותר ואתה מבין יותר 🙂

תודה לכל מי שקרא והגיב לי, שלח הודעות וחיזק. כיף אדיר!

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. אשר

    זוג מקסים ויפה. מדהים התהליך שעברת. מאחל לכם חיים מאושרים.

כתיבת תגובה