3 חודשים אחרי

זהו, כמעט 3 חודשים עברו מההשתלה, מהימים בהם הייתי לחוץ נורא ומפוחד עד מוות. עכשיו כשאני מסתכל אחורנית, אני לא מאמין שכבר עברו 3 חודשים. הזמן פשוט טס.

האמת שהייתי בטוח שאתבייש, שלא אצא לפאבים, מסעדות, עם חברים לבילויים וכו׳. מסתבר שאני דווקא שם ״פס״ על הכל ויוצא, והולך ככה כשמאחורה מתארך ומקדימה ״חצי כוח״, סוג של בן גוריון 😉

אז עברו 3 חודשים והאמת שאין הרבה מה לעדכן, מלבד:

  • יש לי עדין קשקשים, זו כנראה הקרקפת שלי, גם לפני היה לי.
  • חוסר התחושה באיזור המושתל כבר כמעט חזר לעצמו לגמריי ואני מרגיש את זה כמעט רגיל לגמריי.
  • השיער מתחיל לצמוח, בכל יום רואים עוד ועוד שיערות
  • השיער שצומח הוא עדיין קשה ולא רך ונעים כל כך, אבל זה חלק מהתהליך.
  • אני משתמש בשמפו עץ התה של alavon organics – מומלץ בחום.

הנה עוד כמה תמונות שלי מהימים האחרונים אחרי תספורת. ניתן לראות באיזור המושתל מעט מעט מעט דלילות. להבנתי ומהתייעצות עם אנשים שעשו בעבר השתלה גם אצלם זה היה ככה וזה משתפר עם הזמן, לקראת חצי שנה כבר זה גם לא יהיה. בכל זאת הלכתי על מספר 1 מאחורה.

שימו לב לתמונה שממש קרובה לקרקפת. בכוונה צילמתי ממש מקרוב כדי להראות שבאור ישיר וחזק, רואים את הדלילות עדיין בבירור, לעומתה בתמונה שצולמה מ-2 מטר ללא אושר ישיר כשאני מחזיק את הטלפון מלפנים, אתם רואים את השיער הרבה יותר מלא. זה נטו משחק של תאורה ולכן יספקתי תמונה ישירה.

ניתן לשים לב בתמונה הזו, שמצולמת ממש מקרוב שצד שמאל של הראש (ימין בתמונה) הוא מלא הרבה יותר מהצד השני, הצמיחה ממש לא אחידה. אבל זה עדיין כיף 🙂

אין הרבה מה לעדכן מעבר. אשתדל בכל זאת להעלות עדכון בכל פעם שאני מסתפר….. למי שמעוניין שיגלול אחרי התמונות, סיפור מעניין…

סיפור קצר ומעניין שקרה לי שבוע שעבר כשהתפרתי ביום חמישי.

פגשתי אצל הספר בחור קבוע שאני פוגש אצל הספר – הוא עשה השתלה בתורכיה. יצא לו סבבה לגמריי והוא כבר חצי שנה ויותר אחרי ההתשלה והרוב כבר צמח לו. אבל הוא הסתכל עליי ולא האמין.

הוא תיאר לי שב4 חודשים הראשונים ואפילו קצת אחרי, כל האיזור התורם שלו היה פגוע, מצולק ונראה רע. שלקח לו המון זמן להשתקם, שגם אם היום הוא יעשה גלאח כמוני מאחורה, יראו אצלו המון חורים ברמה מטורפת. הזזתי קצת את השיער שלו ואכן ראיתי את זה. הוא אמר לי שזה פשוט עולם אחר.

זה לא קפריסין ולא אורמ שרק בקפריסיסן יודעים לעבוד, אבל כשאתם תלכו בע״ה לעשות השתלה. תבחרו במקום נורמאלי, ולא מקום שישאיר אתכם 4 חודשים מצולקים ולאחר מכן עם ״חורים״ באיזור התורם. כי אז לא עשיתם בזה כלום.

שיהיה בהצלחה לכולנו 🙂

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. yuno

    תודה על הבלוג! הוא ממש עוזר לי ואני מאמין שגם לאחרים.
    אני ביום הראשון של ההשתלה (מתוך יומים). גם אני בחרתי HDC (אצל מאראס) והמידע ממש מועיל.
    כרגע אני שמח שבחרתי HDC עד עכשיו הם היו מאוד מקצועיים וגם אדיבים.

כתיבת תגובה