4 חודשים אחרי

וואו, עברו 4 חודשים. הזמן טס כשמתעלמים ממנו. החלטתי להעלות עדכון עבור האירוע – 4 חודשים!!!

אז ככה, בדיוק 4 חודשים אחרי הטיסה הקודמת, ההיא שכל כך פחדתי ממנה. הבטחתי לחברה שלי שנטוס יחד לחופשה, הפעם באמת להתפנק. טסנו לרודוס לאחד המלונות לדעתי המדהימים בעולם. זה באמת היה פינוק אדיר שגרם לי גם לחשוב על הבלוג הזה. למה לעזעזאל אני מסתיר את הפנים שלי? כל מי שמכיר אותי יודע שעשיתי השתלה. אז על מי אני שם?

החלטתי במקום לדבר יותר מדי, פשוט להעלות לכם גלריית תמונות שלי (סליחה, של השיער…) מהטיול הזה, חלקם צולמו ביום, חלקם בלילה, חלקם במצלמת הטלפוןה קדמית (איכות נמוכה יחסית) וחלקם במצלמה האחורית (איכות גבוהה). מכל מיני זוויות וכל מיני רגעים ושעות ביום כדי להעביר בצורה הטובה ביותר איך זה נראה כיום.

**

טרם הסתפרתי באיוזר המושתל, הסתפרתי רק בצדדים. לכן הוא דיי ״מבולגן״ והשיערות באורכים מעט שונים מקדימה. חלקן קצרות, חלקן ארוכות. אסתפר באיזור המושתל רק בעוד חודש או קצת יותר אפילו.

**

לפני התמונות, אציג את עצמי 🙂

קוראים לי גיא (לא ארשום את שם המשפחה כדי שהשם שלי לא יעלה כאן בגוגל) ואני מחדרה (קרוב למישהו?), בן 28. עוסק עצמאי בתחום התוכנה והאינטרנט. אוטוטו אהיה בן 29 (רק עוד חודשים). התלבטתי המון אם להציג את הפרצוף ואת עצמי אבל לבסוף החלטתי שזה יהיה הכי טוב, גם עבורי וגם עבור כל הקוראים ששולחים לי הודעות וכבר יודעים מי אני.

אז, הנה הגלריה :

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מאיר

    יש מצב לתמונות כמו שהראת אחרי 3 חודשים עם פלש\בלי פלש וקרוב?

  2. אשר

    אלוף. תודה על הבלוג המעניין. עשית קפיצה מדהימה בין חודש 3 לחודש 4.

כתיבת תגובה