5 חודשים אחרי

ואוו איך שהזמן טס וכבר עברו להם קצת יותר מ-5 חודשים. למי שלא סגור אז עשיתי את ההשתלה ב4-5 ביוני. כך שאני כרגע 5 חודשים ו-10 ימים אחרי ההשתלה.

בחודש האחרון היה דיי בוסט של צמיחה והשיער כבר ״עומד״. דבר שלא עשיתי מגיל 21-22 בערך. זו התרגשות שאי אפשר לתאר, בכל תספורת רואים עוד ועוד שיער, והתספורת לאט לאט הופכת מסיוט ונסיונות הסתרה לנסיון פשוט להיראות יותר ויותר יפה ומסודר.

הפחדים שעברו לי בחודשים האחרונים שאני שם לב אליהם באופן מטורף:

  1. בכניסה לפאב אני לא מפחד יותר מה״רוח״ בכניסה. מכירים את זה שאתם נכנסים לפאב, מסעדה, קניון או כל מקום ציבורי ובכניסה יש כמו ״מסך רוח כזה״? אז זה היה הדבר המפחדי ביותר למי שמנסה להסתיר התקרחות.
  2. שבוע שעבר יצאתי מהמשרד, הייתה רוח מטורפת כי המשרד במרחק של בערך 100 מטר מהים. שמתי יש על הראש לתפוס את השיער שלא יעוף ופתאום נזכרתי שיש לי מספיק שיער ואני כבר לא מסתיר 🙂
  3. שמתי קפוצ׳ון בעבדוה בלי לפחד שזה יהרוס את הסידור שמסתיר את ההתקרחות, פשוט שמתי קפוצון, שיער קצת התבלגן אבל זה כיף כי זה לא הופך לך את החיים 🙂

זה פשוט משנה את החיים. קשה לי להסביר כמה זה שינה לי את החיים. כפי שהבנתם הייתי עם שיער ארוך מאוד וכל רוח או קפוצ׳ון ״הפכו״ לי את החיים. ממש פחדתי וחשבתי איזה בגד ארוך אקח איתי (עדיפות לכאלה עם ריצ׳רץ׳) כדי שלא אצטרך לבלגן את השיער. ועוד המון מקרים שפשוט פתאום אתה כבר לא מפחד. זה שינוי אדיר בחיים. מספיק שהפחד שיראו איזור דליל ירד. זו אבן/סלע ענקיים שירדו מהלב!

IMG_1880

טיפול נוכחי

כרגע אני לא ממש ״מטפל״ בהשתלה. אני לא משתמש במינוקסי או בפרופסיה. אני משתדל לאכול טוב, חופף כל יום, לא משתמש במים רותחים על הראש, חופף דיי טוב ויסודי. קצת קשה בחורף לחפוף בלי מים חמים כי זה קר כשהמים מגיעים לגוף. אבל מסתדרים בינתיים.

בשבוע הבא אני אקנה זרעי דלעת שהם עשירים באבץ ואתחיל לאכול פה ושם. אומרים שזה מחזק את השיער. בהמשך מאמין שאגיע למינוקסי אבל בינתיים עוד לא נוגע בזה.

ההרגשה הכללית ובאיזור ההשתלה

האיזור עצמו החלים יפה מאוד וכרגע התחושה חזרה כמעט לגמריי. הרבה מדווחים שהאיזור המושתל קצת רדום אחרי ההשתלה אבל זה דיי עבר וכבר אני לא חושב שיש הבדל באיזור המושתל לשאר איזורי הראש ב״תחושה״.

אני חופף עם שמפו של המרפאה שכן אני סובל מקשקשים וקרקפת שמנונית. קבעתי תור לרופא עור בסוף החודש כדי שהרופא יבדוק את השמנוניות והקשקשים שככל הנראה תמיד היו לי אבל לא שמתי לב אליהם. בעיקר כדי להיות שקט.

 

רמת הצפיפות עוד לא מלאה. אני מרגיש את זה ורואה את זה. אני מאמין שכרגע אולי להסתפק גם במצב הקיים אבל כמו שידוע לי אחרי 5.5 חודשים זה ממש לא הסוף ואני מצפה כרגע שהצפיפות עוד תעלה.

כפי שתוכלו גם לראות יש לי שיער מאוד יבש. במיוחד אחרי מקלחת כשהראש מתייבש השיער ממש משמ יבש. לאורך היום הוא קצת הופך ליותר שמנוני בעקבות השמנוניות של הקרקפת. אז באמת בחקל מהתמונות אתם תראו שהשיער שלי יבש. זה לא בגלל השתלה זה סוג השיער שלי (לצערי). הוא גם נוטה להיות ״ליפה״ ופחות רך ונעים. אני מאמין שבלי קשר השיער המושתל צריך עוד לעבור שינוי אבל הוא דיי דומה לשיער שמאחורי הראש. אמנם קצת פחות רך ונעים אבל דיי דומה. לא הבדל שמישהו מלבדי ירגיש. בטוח שגם אתם שחוקרים ורואים המון השתלות לא תשימו לב לזה בטח לא בתמונות.

העלתי גלריה עדכנית. מזמין אתכם לצפות. ניסיתי להציג את האיזור התורם כדי שתראו שעל מספר 1 אין זכר ולא רואים את ההשתלה. שימו לב שצד שמאל שלה ראש יש לי צלקת וזה נראה כמו קרחת בצד הראש. זה תמיד היה מגיל קטן היו לי הרבה תפרים באיזור הזה.

חלק מהתמונות מצולמות ישירות מתחת למנורה ובחלק כפי שוראים כיביתי את המנורה שמעל הראש כדי שתוכלו להרגיש בהבדל.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. מאיר

    תודה על השיתוף
    למה אתה חופף בשמפו של המרפאה ?הפסקת להשתמש בשמפו עץ התה הוא לא טוב נגד קשקשים וראש שמנוני?

  2. מנהל

    כרגע הפסקתי עם השמפו עץ התה בגלל שהוא ממש ממש מייבש את הקרקפת. עברתי לשמרו של המרפאה שאוטוטו נגמר. מאמין שלאחר מכן אנסה שבוע שמפו רגיל (נניח האד אנד שולדרס) כדי לראות איך הקרקפת שלי מסתדרת איתו.

    אמשיך לעדכן

  3. דן אנג'ל

    הי. התוצאה שלך מדהימה בעייני. היו לי מפרצים כמו שלך. עברתי השתלה באסטטיק אינטרנשיונל איסטנבול טורקיה. צוות מדהים חוויה בלתי נשכחת. השיטה שלהם לפי דעתי המנצחת בעולם. שיטה אורגנית הכוללת לקיחת תאי גזע ושומן מאיזור הבטן והשתלתם עם הזקיקים מאחורי הראש, באיזור החסר. תוך חודשיים ראיתי את התוצאות. יש לציין שיום לאחר הניתוח שוחררתי לארץ. לא היו כאבים או נפיחויות לא זריקות ולא כלום. שבוע על אנטיביוטיקה ושמפו רפואי. קצת מגרד אך עובר לאחר חודש. הדוקטור שניתח אותי הוא ד"ר עזיז, תלמידו של ד"ר בי, ממציא השיטה האורגנית. השיער לא יבש בכלל ומלא בצורה מושלמת. ממליץ בחום אוגוסט. לא להסס. לסגור עכשיו איתם. כל מילה מיותרת.

  4. ליאור ארביב

    מתי נעלמים הצלקות באזור התורם?

כתיבת תגובה